Odzież sportowa
W ofercie naszego sklepu dostępna jest odzież sportowa z własnym nadrukiem, która sprawdzi się nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy odzież wykonaną z najlepszej jakości materiałów.
Odzież sportowa z nadrukiem - właściwości
Nasza odzież sportowa z nadrukiem powstaje przy użyciu tylko i wyłącznie wysokogatunkowych tkanin. Dzięki temu gwarantujemy komfort użytkowania podczas uprawiania sportu. Korzystamy tylko z tych materiałów, które mieliśmy okazję testować. Cechują się one oddychalnością, dobrze odprowadzają pot na zewnątrz.
Jak zamówić odzież sportową?
Aby zamówić koszulki sportowe z własnym nadrukiem, należy zastanowić się nad:
● wzorem - mogą Państwo wysłać nam gotowy wzór,
● kolorystyką - warto, aby kolory nawiązywały do barw firmowych,
● logo - umieszczenie logo na odzieży to doskonały sposób na promocję marki. Widoczny logotyp pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku marki i jej rozpoznawalność.
Następnie realizacja składa się z trzech etapów:
Wybierają Państwo produkty, które dostępne są w naszym asortymencie np. koszulka.
Dokonują Państwo zamówienia. Należy zaznaczyć ilość sztuk, a także rozmiary.
Przekazują nam Państwo własny projekt nadruku, który ma zostać wykonany na odzieży lub logo.
W ramach naszej współpracy, na każdym etapie oferujemy Państwu
● możliwość wprowadzenia własnego logo na koszulkach,
● indywidualne podejście do klienta,
● fachową obsługę,
● satysfakcję z usługi,
● doradztwo.
Odzież sportowa z własnym nadrukiem – dlaczego warto zainwestować?
Odzież sportowa z nadrukiem to świetne rozwiązanie dla firm, które chcą w ten sposób kreować swój wizerunek. Nasza oferta skierowana jest do wszystkich, którzy pragną ujednolicić strój pracowników, reprezentantów jednej drużyny podczas zawodów czy eventów. Widoczne logo wzbudza zainteresowanie marką. Im więcej się je widzi, tym bardziej rozpoznawalna się staje. Odzież sportowa z własnym nadrukiem logo firmy:
1. wyróżnia pracowników oraz uczestników wydarzeń sportowych,
2. buduje więzi wewnątrz firmy i zawodnikami,
3. stanowi identyfikację wizualną marki,
4. wpływa na zwiększenie rozpoznawalności marki,
5. świadczy o profesjonalizmie.